
به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا ایزدپور، مدیرکل بهزیستی استان صبح امروز، 20 مردادماه در جمع خبرنگاران از آغاز پویش «همدلی مؤمنانه» همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این پویش بستههای معیشتی بین مددجویان بهزیستی توزیع میشود.
وی ادامه داد: این مرحله پویش از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر در دست اجراست. شعار این پویش «کرامت علوی، شور حسینی» است. تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای افراد تحت پوشش این سازمان که در مراکز نگهداری شبانهروزی معلولان و سالمندانی که در استان سمنان حضور دارند در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در دستور کار قرار دارد.
ایزدپور از تهیه لوازم کمکآموزشی و نوشتافزار برای دانشآموزان و دانشجویان جامعه در قالب این پویش خبر داد و یادآور شد: توانمندسازی مددجویانی که مشغول به تحصیل هستند از مهمترین اولویتهای این سازمان است.
به گفته وی، تمامی مردم استان میتوانند برای مشارکت در این پویش کمکهای نقدی خود را با شمارهگیری کدهای دستوری #۱۴*، #۵*۵*۷۴۱*، #۲۵*۶*۷۲۴* و #۱* بهصورت آنلاین پرداخت کنند و ادارات بهزیستی در سراسر شهرستانهای استان نیز آماده دریافتهای کمکهای نقدی و غیر نقدی و نذورات مردم خیر این استان هستند.
انتهای پیام