جزئیات شركت در جشنواره فرهنگی ـ هنری علوی اعلام شد
کد خبر: 3915862
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
در فارس؛

جزئیات شركت در جشنواره فرهنگی ـ هنری علوی اعلام شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: جشنواره فرهنگی و هنری علوی، ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه و همچنین والدین دانش‌آموزان با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر در شبکه آموزشی شاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 20 مردادماه از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری علوی در شبکه آموزشی شاد، با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، آشنایی دانش‌آموزان با سیره امام علی(ع) و معارف والای غدیر، تبلیغ، ترویج و تحکیم اصول و مبانی دینی، به‌خصوص اصل مترقی ولایت فقیه با استفاده از زبان هنر است.

وی افزود: تعمیق شناخت، باورها و زنده نگه‌داشتن معارف ولایت علوی و واقعه غدیرخم در اذهان مردم، به‌ویژه نسل نوجوان و جوان، تبیین ابعاد مختلف زندگی و فضائل فردی و اجتماعی و شخصیت متعالی حضرت علی(ع)، ترویج فرهنگ و آموزه‌های غدیر با محوریت شخصیت حضرت علی(ع) از دیگر اهداف اجرای این جشنواره فرهنگی و هنری است.  

بانشی بیان كرد: مجری جشنواره فرهنگی و هنری علوی در سطح شهرستان‌ها، مدیران پایگاه‌های تابستانی با محوریت کانون‌های فرهنگی تربیتی و دارالقرآن‌ها هستند و اطلاع‌رسانی و جذب دانش‌آموزان و معلمان از طریق مدیران مدارس، مدیران پایگاه‌های تابستانی و کانون‌های فرهنگی تربیتی انجام می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس یادآور شد: مخاطبین و شرکت‌کنندگان این جشنواره شامل دانش آموزان چهارم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه، فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در رشته‌های کتاب‌خوانی، کتاب‌سازی، خط تحریری، خوشنویسی، شعر، داستان، نقاشی و نقاشی‌خط، فیلم کوتاه، پوستر، نامه‌ای به پدرم و مقاله از طریق کانال جشنواره فرهنگی ـ هنری علوی در شبکه شاد به آدرس fhalavi@ ارسال كنند.

بانشی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را  18 مرداد تا 12 آبان 99 (دهه ولایت تا هفته وحدت) اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره واقع در اصفهان به شماره  37108553- 031 تماس برقرار كنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس اظهار كرد: انتظار می‌رود جامعه بزرگ و تأثیرگذار فرهنگیان اندیشمند و دانش‌آموزان هنرمند آینده‌ساز در سراسر استان با تولید و ارائه آثار فرهنگی و هنری خود، ضمن مشارکت در این جشنواره، ارادت و رسالت خود را با نگاه هنر در گرامیداشت بزرگ عید مسلمین، غدیر خم اعلام كنند.  

انتهای پیام
captcha