ماموستا محمدی محور وحدت و انسجام بود
کد خبر: 3916081
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸

ماموستا محمدی محور وحدت و انسجام بود

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با تسلیت درگذشت ماموستا محمدی از وی به‌عنوان محور وحدت و انسجام یاد کرد و گفت: ارزشمندترین یادگار این مجاهد نستوه و یار اسلام و انقلاب که هیچگاه از یاد‌ها نخواهد رفت تحکیم وحدت، انسجام و برادری در استانی است که از دیرباز آماج توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان نظام بوده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد کشور با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ

رحلت عالم وارسته؛ امام جمعه اهل سنت استان کرمانشاه ماموستا ملا محمد محمدی موجب تعلم و تأثر گردید.

ارزشمندترین یادگار این مجاهد نستوه و یار اسلام و انقلاب که هیچگاه از یاد‌ها نخواهد رفت، تحکم وحدت، انسجام و برادری در استانی است که از دیرباز آماج توطئه‌ها و تفرقه افکنی‌های دشمنان نظام بوده است. به واقع می‌توان از ایشان به‌عنوان یکی از وزنه‌های انقلاب و محور‌های وحدت و انسجام یاد کرد.

ضایعه درگذشت این شخصیت والامقام را محضر رهبر معظم انقلاب اسلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، مسئولان و مردم شریف استان کرمانشاه به ویژه علما و روحانیون و مردم شریف اهل سنت کرمانشاه و منطقه اورامانات، ارادتمندان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

یادآور می‌شود، ماموستا ملا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ظهر روز گذشته، ۲۰ مرداد در سن ۷۹ سالگی درگذشت. ماموستا محمدی از سال ۱۳۷۸ تاکنون امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه بود.

انتهای پیام
captcha