دشمنان برای ایجاد دوگانه در عزاداری ماه محرم تلاش می‌کنند
کد خبر: 3916406
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

دشمنان برای ایجاد دوگانه در عزاداری ماه محرم تلاش می‌کنند

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان انقلاب از روز اول شیوع کرونا به‌دنبال ایجاد دوگانه و تضاد بودند که به لطف خدا و بصیرت مردم تا امروز موفق نشده‌اند و قطعاً در ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت نیز شکست خواهند خورد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله محمود محمدی عراقی، نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گردهمایی متولیان عاشورایی با اشاره به سابقه شرایط مشابه پیش آمده ناشی از کرونا، اظهار کرد: در موارد مشابه تاریخی توسل ویژه مردم به اهل‌بیت(ع) راهگشا بوده و قطعاً امروز نیز این مسئله راهگشا خواهد بود.

وی افزود: تأکید دین اسلام به اهمیت حفظ جان انسان‌ها و سلامت است و در هیچ مکتبی تا این حد بر حفظ جان انسان‌ها تأکید نشده و برای آن اهمیت قائل نیست.

آیت‌الله عراقی به اهمیت عزاداری ماه محرم و صفر در شکل‌گیری انقلاب و زنده ماندن این انقلاب اشاره و بر لزوم برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم تأکید کرد و گفت: در کشور ایران سوابق بسیاری از همراهی مردم در بسیج عمومی ثبت شده و در قضیه عزاداری ماه محرم باید یک احساس مسئولیت همگانی باشد و مردم و مسئولین درکنار یکدیگر ماه محرم تاریخی رقم بزنند.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دشمنان این انقلاب از ابتدای شیوع کرونا به‌دنبال ساختن جریان‌های دوگانه و متضاد بودند که به لطف خدا و بصیرت مردم تا امروز موفق نشدند و قطعاً در ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت نیز شکست خواهند خورد.

وی به گفته وزیر بهداشت در ماه رمضان و شب‌های قدر درخصوص تجربه موفق از برگزاری مراسم هیئت‌ها اشاره و بیان کرد: با بهره‌گیری از این تجربیات موفق و محور قرار دادن آن ان‌شاالله مراسم عزاداری ماه محرم برگزار و درکنار آن هم جان و سلامت مردم حفظ شود.

انتهای پیام
captcha