محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته پیش‌رو
کد خبر: 3916666
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته پیش‌رو

مراسم و محافل سخنرانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور کارشناسان دینی طی بازه زمانی 25 تا 30 مردادماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم سخنرانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور حجج اسلام رضوی‌مهر، محمد قدرتی، خلج و میردامادیان در روزهای ۲۵ تا ۳۱ مردادماه قبل از اقامه نماز ظهر برگزار می‌شود.

همچنین سخنرانی حجج اسلام منفرد، میرسید، حاج‌حیدری، سیدمحسن سعیدی، مؤمنی و حسین‌آبادی قبل از اقامه نماز مغرب و عشا از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس در هفته جاری است.

حجج اسلام حسینی قمی، میرشفیعی، فرحزاد، مؤمنی، رفیعی و میرباقری نیز در روزهای ۲۵ تا ۳۱ مردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این آستان مقدس سخنرانی می‌کنند.

حرم بانوی کرامت همچنین با برگزاری مراسم قرائت دعای توسل در روز ۲۸ مردادماه، قرائت دعای کمیل با نوای حسن شالبافان و حضور حجت‌الاسلام میرباقری در روز ۳۰ مردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا، قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی، ۳۰ مردادماه از ساعت ۲۲:۳۰، قرائت دعای ندبه بانوای حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدپور، ۳۰ مردادماه از ساعت ۶:۳۰ میزبان عاشقان اهل بیت(ع) می‌شود.

یادآور می‌شود، مراسم دهه اول محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین میرباقری و مداحی حسن شالبافان پس از اقامه نماز مغرب و عشا در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود. 

مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته پیش رو

انتهای پیام
captcha