تلویزیون رژیم صهیونیستی از دبی برنامه پخش می‌کند
کد خبر: 3916754
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

تلویزیون رژیم صهیونیستی از دبی برنامه پخش می‌کند

تلویزیون رژیم صهیونیستی به دنبال اعلام سازش ابوظبی ـ تل‌آویو، امروز برای نخستین بار برنامه دو گزارشگر خود را در حال تهیه گزارش در مقابل برج خلیفه دبی نشان داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «عربی21»، امروز شنبه بخشی از یک گزارش پخش شد که برای اولین بار دو گزارشگر صهیونیست در مقابل برج خلیفه در امیرنشین دبی در امارات در حال تولید آن بودند.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی در بخشی از این گزارش، «روعی کایس»، گزارشگر ویژه خود در مسائل جهان عرب را نشان داد که در مقابل برج خلیفه ایستاده و اعلام کرد که مشروح آن امشب منتشر شود.

کایس در بخشی از این گزارش گفت: «برج خلیفه بزرگ‌ترین برج دنیاست و ارتفاع آن بالغ بر 800 متر است و نماد قدرت دبی شمرده می‌شود.»

«دورون هرمان»، خبرنگار کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم هیجان‌ خود را از اینکه نخستین خبرنگار صهیونیستی است که پس از فاش شدن توافق عادی‌سازی بین تل‌آویو و ابوظبی، از امارات صحبت می‌کند، بیان کرد.

هرمان در حالی که برج خلیفه در پشت سر او نمایش داده می‌شد، گفت که در گزارش خود نظر اماراتی‌ها درباره سازش با اسرائیل را برای بینندگان نشان خواهد داد.

در همین زمینه، روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد که شرکت‌های جهانگردی اسرائیلی از طرف همتایان اماراتی خود تماس‌هایی دریافت کرده‌اند که طی آن شرکت‌های اماراتی تمایل خود را برای پذیرایی از گردشگران اسرائیلی در ابوظبی و دبی ابراز کردند.

این روزنامه افزود که گردشگران اسرائیلی به دلیل برقرار نبودن روابط رسمی بین دو کشور، قبلاً با گذرنامه‌های خارجی به امارات متحده عربی سفر می‌کردند، اما اکنون با اعلام برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور و اعلام برقراری پروازهای مستقیم بین تل‌آویو و ابوظبی، هر کسی می‌تواند تعطیلاتش را در امارات سپری کند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه روز پنجشنبه، در بیانیه‌ای اعلام کرد تل‌آویو و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

به دنبال اعلام این خبر، موج انتقاد در محکومیت سازش با رژیم اشغالگر از سوی گروه‌های مختلف بالا گرفت که آن را خیانت به همه امت عربی و در رأس آن آرمان‌های فلسطینی خواندند.

انتهای پیام
captcha