۷ شهرستان لرستان در وضعیت قرمز کرونا / ۴۵۱ نفر فوت کردند
کد خبر: 3916795
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

۷ شهرستان لرستان در وضعیت قرمز کرونا / ۴۵۱ نفر فوت کردند

مسئول کنترل و مراقبت بیماری کرونا در لرستان با بیان این‌که هفت شهرستان لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، گفت: تاکنون ۴۵۱ نفر در لرستان بر اثر ابتلای به کرونا فوت کرده‌اند.

۷ شهرستان لرستان در وضعیت قرمز / ۴۵۱ نفر فوت کردندبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم، کوشکی، مسئول کنترل و مراقبت بیماری کرونا در استان لرستات شامگاه شنبه، بیست و پنجم مرداد در تشریح وضعیت کرونا در لرستان، گفت: از ابتدای ورود ویروس کرونا به لرستان، تاکنون ۶۱ هزار و ۶۲۰ نمونه از نمونه‌های ارسالی پاسخ داده شده است که بر اساس معیار‌های قطعی تشخیص تاکنون ۱۷ هزار و ۵۹۸ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی افزود: به‌علت ویروس کووید ۱۹ تاکنون ۴۵۱ نفر در استان لرستان جان باخته‌اند و ۱۲۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که وضعیت هفت بیمار وخیم گزارش شده است.

کوشکی ادامه داد: چهار شهرستان کوهدشت، ازنا، چگنی و رومشکان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان لرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

یادآور می‌شود، با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونا در هفت شهر لرستان سید موسی خادمی، استاندار لرستان هم شنبه، بیست و پنجم مرداد در جلسه ستاد کرونا گفت: اگر کارمندان در ادارات پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند تا سه ماه انفصال از خدمت داده می‌شوند.

انتهای پیام
captcha