مؤسسه نورالانوار میزبان آموزش مجازی دوره تربیت معلم قرآن کریم
کد خبر: 3916935
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

مؤسسه نورالانوار میزبان آموزش مجازی دوره تربیت معلم قرآن کریم

آموزش مجازی بیست و پنجمین دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم از سوی مؤسسه فرهنگی و قرآن و عترت نورالانوار برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دوره آموزش مجازی بیست و پنجمین دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالانوار شهرستان اصفهان، در فصل پاییز برگزار می‌شود.

اکرم جمشیدیان، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالانوار گفت: تاکنون مؤسسه نورالانوار 24 دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم را به صورت حضوری با حضور قرآن‌آموزان برگزار کرده است، اما بیست و پنجمین دوره از این آموزش‌ها، در شرایط کرونا، به صورت مجازی در نظر گرفته شده است. این نخستین تجربه برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی است. ثبت نام دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

یادآور می‌شود، آزمون ورودی این دوره روز پنجشنبه 27 شهریورماه به صورت مجازی از ساعت 8 تا 13 برگزار می‌شود و برگزاری دوره آموزشی از ابتدای مهرماه آغاز می‌شود. منابع آزمون از کتاب‌های مفاهیم استاد مسعود وکیل (جلد1 تا 7) است. این دوره آموزشی که به منظور بالابردن توان علمی و تخصصی تدریس، ویژه بانوان طراحی شده، با ارائه سرفصل‌هایی مانند روش تدریس، صرف و نحو، علوم قرآنی، روانشناسی تدریس، احکام و غیره از سوی مربیان مجرب همراه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره با شماره 03134474262 یا 34473110 تماس بگیرند یا نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را به شماره 500057055555 پیامک کنند.

انتهای پیام
captcha