76 درصد مؤسسات قرآنی سازمان تبلیغات در طرح خوداظهاری شرکت کردند
کد خبر: 3917144
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
بهبودی خبر داد:

76 درصد مؤسسات قرآنی سازمان تبلیغات در طرح خوداظهاری شرکت کردند

مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم از شرکت 76 درصد از مؤسسات قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی در طرح خوداظهاری ویژه پایش و ارزیابی مؤسسات خبر داد.

حسین بهبودی، مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ مرحله ارزیابی مؤسسات قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی در دو مرحله خوداظهاری مؤسسات و ارزیابی میدانی طراحی و اجرایی می‌شود که زمان‌بندی این برنامه با توجه به شیوع ویروس کرونا کمی تغییر کرد.

بهبودی ادامه داد: پیش از این قرار بر این بود که مرحله خوداظهاری مؤسسات پیش از پایان سال 98 انجام شود که با توجه به شرایط پیش آمده در کشور، این برنامه با تأخیر انجام شد و مرحله بعدی این طرح که ارزیابی میدانی مؤسسات است نیز در آینده و پس از بازگشت مؤسسات به شرایط عادی برگزار خواهد شد.

مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن بیان کرد: علی‌رغم مشکلات به وجود آمده در کشور و شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا، مرحله خوداظهاری مؤسسات قرآنی به خوبی انجام شد و 76 درصد از مؤسسات قرآنی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در آن شرکت کردند.

وی با بیان اینکه تعداد 110 شاخص برای ارزیابی میدانی مؤسسات قرآنی درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: علی‌رغم اینکه هزینه و اعتبار کافی و قابل توجهی برای مرحله ارزیابی میدانی مؤسسات درنظر گرفته شده بود، اما به دلیل شرایط موجود، پایش مؤسسات در این مرحله که مرحله بسیار مهمی نیز است، به دوران بازگشت شرایط عادی به کشور موکول شد.

مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن در پایان اظهار کرد: در مرحله ارزیابی میدانی مؤسسات شاخص‌های مختلفی از لحاظ کیفیت و کمیت، فضای مؤسسات و نیز نیروهای انسانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha