حمایت 2/6 میلیاری از طرح‌های مجازی مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3917190
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
سیدفخرالدین اسماعیلی خبر داد:

حمایت 2/6 میلیاری از طرح‌های مجازی مؤسسات قرآنی

مدیرکل دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت 2/6 میلیارد ریالی از طرح‌های مجازی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خبر داد.

حمایت 2/6 میلیاری از طرح‌های مجازی مؤسسات قرآنیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت معاونت از طرح‌های مؤسسات قرآن و عترت با قابلیت اجرا در فضای مجازی، با اعتبار دو میلیارد و ششصد میلیون ریال خبر داد.

اسماعیلی گفت: پس از ارسال فراخوان به تمامی استان‌ها در دریافت ایده‌ها و طرح‌های قرآنی در فضای مجازی؛ در نهایت طرح­‌های 78 مؤسسه قرآنی با نظارت و داوری کارشناسان انتخاب و مبلغ 2/600 میلیون ریال از سوی کمیته حمایت دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌ها به حساب آن مؤسسات واریز شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از طرح‌های نرم‌افزاری و برنامه‌محور موسسات فرهنگی قرآن و عترت افزود: این حمایت، بخشی از جبران هزینه‌های تهیه و تولید برنامه‌ها و نرم‌افزارها بود که علاوه بر آن نیز حمایتی از سوی برخی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها جهت اجرای هر چه بهتر طرح‌های یاد شده اختصاص داده شد که جای قدردانی دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام این قبیل حمایت‌ها زمینه آشنایی و هدایت هر چه بیشتر مؤسسات و فعالان قرآنی جهت انجام فعالیت در فضای مجازی فراهم شود.

فهرست عناوین طرح‌ها و مؤسساتی که مشمول حمایت شدند

انتهای پیام
captcha