برنامه‌ «فوق‌العاده» به کنکوری‌ها می‌پردازد
کد خبر: 3917300
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

برنامه‌ «فوق‌العاده» به کنکوری‌ها می‌پردازد

ویژه‌برنامه کنکور «فوق‌العاده» از امشب روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، بسیاری از دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور در روز‌های باقیمانده به این آزمون دچار اضطراب و فشار‌های روانی و عاطفی زیادی می‌شوند. همین مقوله سبب می‌شود برخی از داوطلبان علی‌رغم مطالعه زیاد و آمادگی بالای تحصیلی، عملکرد مناسبی در کنکور نداشته باشند و نتیجه مطلوبی را کسب نکنند.
در همین راستا، شبکه امید با در نظر گرفتن برنامه‌ای ویژه‌ داوطلبان کنکوری سعی دارد اضطراب و فشار‌های روانی این قشر را مدیریت کند تا بهترین عملکرد را در کنکور داشته باشند.
برنامه «فوق‌العاده»، میزبان کارشناسان و روانشاسان خبره خواهد بود و با آنان در جهت ارائه روش‌هایی برای مقابله با اضطراب و رسیدن به آرامش روانی داوطلبان گفت‌‌و‌گو خواهد کرد.
از دیگر بخش‌های این برنامه پرداختن به اخبار ویژه کنکور، تهیه گزارش از داوطلبان در محل برگزاری کنکور و بیان حس و حال آنان قبل و بعد از آزمون، دعوت از رتبه‌های برتر کنکور سال‌های گذشته و گفتگو با آنان، پرداختن به طنز انتقادی ویژه کنکور و مرور خاطرات طنازانه افراد سرشناس از حضورشان در کنکور خواهد بود.
برنامه «فوق‌العاده» به تهیه‌کنندگی علی‌رضا محمدخانی از روز سه‌شنبه ۲۸ مردادماه ساعت ۲۳ به مدت ۵ شب روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.
انتهای پیام
captcha