الوفاق بحرین: پرچم‌های عزای حسین(ع) پایین نخواهد آمد
کد خبر: 3917402
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

الوفاق بحرین: پرچم‌های عزای حسین(ع) پایین نخواهد آمد

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین ضمن انتقاد از مقامات بحرینی برای ایجاد موانع در مقابل برگزاری مراسم عزای امام حسین(ع)، خطاب به آنها تأکید کرد: «از کینه خود نسبت به مراسم عزاداری امام حسین(ع) دست بردارید... پرچم‌های عزای حسین(ع) پایین نخواهد آمد».

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «العالم عربی»، شیخ «حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در رشته توئیتی درباره ارادت ملت بحرین به امام حسین(ع) و سنگ‌اندازی مقامات بحرینی در این رابطه نوشت: عاشقان امام حسین(ع) و شیعیان ایشان به هر وسیله ممکن مراسم عزاداری ایشان را برگزار خواهند کرد. پس شما هرگز نخواهید توانست آنها را متوقف کنید.
 
وی با انتقاد از مقامات بحرینی که از بیماری کرونا برای جلوگیری از برگزاری مراسم عزاداری محرم و بزرگداشت عاشورا سوءاستفاده می‌کنند، نوشت: هر ساله رژیم بحرین از هر فرصت و وسیله‌ جدیدی برای هدف قرار دادن مراسم عاشورا استفاده می‌کند، و امروز نیز از بیماری کرونا برای جلوگیری از این مراسم استفاده می‌کند اما این رژیم بداند که پرچم‌های عزای امام حسین(ع) هرگز پایین نخواهد آمد.
 
وی افزود: «آیا خودتان بسیاری از مراکز را بازگشایی نکردید و به پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا هیچ توجهی نکردید؟ حال در موسم عاشورا صدایتان را بلند کرده‌اید که باید در مراسم عزاداری زمان محدود شود؟».
 
وی با تأکید بر اینکه امام حسین(ع) با وجود همه تلاش‌های مقامات بحرینی، همچنان چون مشعل نورانی برای امت اسلامی باقی خواهد ماند، گفت: «عجیب است که فقط تجمعات دینی و مراسم امام حسین(ع) باعث شیوع کرونا می‌شوند! از کینه خود نسبت به عزاداری امام حسین(ع) دست بردارید. شما در گذشته رستگار نبودید و امروز و آینده نیز رستگار نخواهید شد. بدانید که عاشقان امام حسین(ع) و شیعیان ایشان با هر وسیله ممکن یادشان را گرامی خواهند داشت و هرگز نخواهید توانست آنها را متوقف سازید».
انتهای پیام
captcha