حمله اشغالگران صهیونیست به جوانان فلسطینی در کرانه باختری
کد خبر: 3918756
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

حمله اشغالگران صهیونیست به جوانان فلسطینی در کرانه باختری

نیروهای اشغالگر صهیونیست صبح امروز، 3 شهریور ماه، در حمله به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از شهروندان فلسطینی از جمله چندین جوان را دستگیر کردند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «عرب 48»، باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صهیونیست، با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از جوانان فلسطینی را مجروح کرده و آنان را پس از بازداشت، به دستگاه امنیتی اسرائیل تحویل دادند.
 
این اقدام صهیونیست‌ها به بهانه مشارکت این جوانان فلسطینی در مقاومت ملی علیه نیروهای اسرائیلی و شهرک‌نشینان صهیونیست انجام شده است.
 
نیروهای اشغالگر امروز همچنین با حمله به شهر رام‌الله با ده‌ها نفر از جوانان فلسطینی درگیر شدند. در این درگیری‌ها، جوانان فلسطینی به سمت خودروهای نظامی صهیونیستی سنگ و کوکتل مولوتوف پرتاب کرده و صهیونیست‌ها نیز به سمت آنها گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور شلیک کردند.
 
در استان بیت لحم نیز نیروهای صهیونیست، به اردوگاه الدهیشه حمله کرده و یکی از فلسطینیان این اردوگاه را دستگیر کردند. صهیونیست‌ها در این اردوگاه نیز بمب‌های صوتی و گلوله‌های جنگی به سمت فلسطینیان شلیک کردند که هیچ یک از آنها آسیبی ندید.
 
در طولکرم هم یکی از اعضای ارشد حماس به نام «عبدالله یاسین فقهاء» پس از حمله نظامیان صهیونیست به منزل وی در شهرک کفر اللبد بازداشت شد؛ وی پیش‌تر نیز شش بار توسط نظامیان رژیم صهیونیستی دستگیر شده بود.
 
در شهرک‌های «عنبتا»، «قفین»، «صور باهر»، «عیسویه»، «العیسویة» و «بیت حنینا» نیز چند جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها بازداشت شدند.
 
نظامیان رژیم صهیونیستی برای ساکت کردن فلسطینی‌های معترض در اردوگاه «قلندیا» از انواع بمب‌های صوتی و اشک‌آور استفاده کردند.
 
در محله «تل الرمیده» نیز یکشنبه شب گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان اسرائیلی به ساکنان این منطقه حمله کردند. شهرک‌نشینان تلاش می‌کنند با حملات مداوم به این منطقه ساکنان آن را مجبور به ترک منازل و زمین‌هایشان کرده و تسلط منطقه را به دست بگیرند.
 
حدود ۲۱۰ خانواده با میانگین جمعیتی حدود 1050 شهروند فلسطینی در تل‌الرمیده زندگی می‌کنند. این در حالی است که تعداد خانواده‌های شهرک‌نشنیان صهیونیست در این منطقه هشت خانواده یعنی نزدیک به 35 شهرک‌نشین است و از حمایت کامل ارتش رژیم صهیونیستی برخوردارند.
انتهای پیام
captcha