تعطیلی برنامه‌های حضوری آموزش قرآن مؤسسه بشری و تشکیل کلاس‌ها در فضای مجازی
کد خبر: 3919066
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

تعطیلی برنامه‌های حضوری آموزش قرآن مؤسسه بشری و تشکیل کلاس‌ها در فضای مجازی

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشری گیلانغرب در استان کرمانشاه، پس از شیوع کرونا، همه کلاس‌های حضوری واحد بانوان را تعطیل و آنها را به سمت فضای مجازی سوق داد.

به گزارش ایکنا؛ پیش از شروع بیماری کرونا، مؤسسه فرهنگی و قرآن و عترت بشری گیلانغرب در دو ساختمان( واحد بانوان و آقایان) مشغول ارائه فعالیت بود که پس از شیوع کرونا و قرارگیری شهر در وضعیت قرمز، ساختمان واحد بانوان تعطیل شد و همه فعالیت‌های آموزشی به فضای مجازی سوق پیدا کرد.

در واحد بانوان، مجموعه کلاس‌های آموزش جزء سی و حفظ آیات موضوعی قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین برنامه‌های آموزشی دیگر مانند روخوانی، روان‌خوانی، اخلاق و تفسیر ویژه بانوان بزرگسال برگزار می‌شد. در واحد آقایان نیز دوره های قرائت تحقیق و ترتیل، صوت و لحن، تجوید، تفسیر و مبانی اخلاق ارائه می‌شود.

بشری صورتیان، مدیر مؤسسه بشری گیلانغرب با اشاره به اینکه هم اکنون در شرایط کرونا، کلاس‌های حضوری قرآن کریم تعطیل شده است، گفت: به منظور رها نشدن قرآن آموزان از آموزه‌های قرآن و معارف اسلامی، در فضای مجازی به تفسیر آیات قرآن و ارائه مطالب مربوط به سبک زندگی اسلامی پرداخته می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی تحصیلی و استقبال بسیاری از قرآن‌آموزان برای آغاز دوره‌های حضوری قرآن کریم در مؤسسه، دوره مهد و پیش دبستانی قرآنی از 15 شهریورماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع می‌شود.

واحد آقایان با مدیریت همزه شاه‌مرادی، با راه‌اندازی حسینیه‌ای در فضای داخلی ساختمان و با همکاری هیئات رزمندگان و گروه‌های جهادی برای ایام محرم و صفر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را انجام می‌دهند.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشری در کرمانشاه، شهرستان گیلانغرب، خیابان مسجد جامع، بلوار زند، روبروی شبکه بهداشت شماره 2 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha