پیام «عزت حسینی» مجازی به جهانیان ابلاغ می‌شود
کد خبر: 3919106
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

پیام «عزت حسینی» مجازی به جهانیان ابلاغ می‌شود

مسئول کمیته گردشگری معنوی و مذهبی یزد گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و به‌منظور ادای حق‌الناس و حفظ سلامت مردم، پیام عزت و عظمت امام حسین (ع) با استفاده از فضای مجازی به جهانیان ابلاغ می‌شود.

پیام «عزت حسینی» مجازی به جهانیان ابلاغ می‌شودمحمدمهدی رجایی‌فرد، مسئول کمیته گردشگری معنوی و مذهبی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و به منظور ادای حق‌الناس و حفظ سلامت مردم، درصدد هستیم پیام عزت و عظمت امام حسین (ع) را با استفاده از فضای مجازی ابلاغ کنیم و با تولید محتوا از آرشیو سال‌های قبل و فرهنگ‌سازی واقعه عاشورا و همچنین مصاحبه با گردشگرانی که از قبل به یزد سفر کرده‌اند، در دنیا انتشار دهیم.

وی ادامه داد: به همین منظور کمیته گردشگری مذهبی و معنوی استان یزد به آدرس yazdsrtc در فضای مجازی ایجاد شده و محتواها در این صفحه ارائه و به اشتراک گذاشته می‌شود.

مسئول کمیته گردشگری معنوی - مذهبی استان یزد گفت: همچنین هشتگ «محرم یزد را در فضای مجازی ببینید» و «محرم مجازی یزد» ایجاد شده و به برنامه‌های مختلف در راستای معرفی آداب و رسوم یزدی‌ها و آیین‌های عزاداری در ماه محرم خواهد پرداخت.

وی با اشاره به استقبال گردشگران خارجی از مراسم‌های عزاداری یزد در سال‌های قبل گفت: در طول 13 روز محرم آمار گردشگران مذهبی خارجی استان در سال 95 مجموعا 682 نفر گردشگر از 28 کشور جهان، در سال 96 تعداد 915 نفر گردشگر از 31 کشور و در سال 97 به تعداد 1235 گردشگر از 22 کشور جهان بوده است و در سال 98 بیانگر حضور تعداد 1276 گردشگر از 32 کشور جهان است.

انتهای پیام
captcha