واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به سفر هیئت اسرائیلی به امارات
کد خبر: 3920159
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به سفر هیئت اسرائیلی به امارات

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به اولین پرواز هواپیمای اسرائیلی از تل‌آویو به ابوظبی، این اقدام را فرو کردن خنجر به پشت مردم فلسطین و تکمیل‌کننده سریال خیانت توصیف کردند.

به گزارش ایکنا؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز، دوشنبه با صدور بیانیه‌ای به نخستین پرواز هیئت اسرائیلی-آمریکایی از فرودگاه بن گورین به ابوظبی واکنش نشان داد و آن را به منزله فرو کردن خنجر از پشت خواند.

در ادامه بیانیه آمده است: حکام اماراتی با امضای توافقی ننگین با اسرائیل همچنان اصرار دارند به اشتباه خود در عادی‌سازی روابط ادامه دهند. مواضع ابوظبی مسیر تاریخ را تغییر نمی‎دهد و باعث نمی‌شود تا مردم وجود اشغالگران را بپذیرند.

از سوی دیگر، «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش حماس گفته که استقبال امروز امارات از هیئت صهیونیستی-آمریکایی برای اجرای توافقنامه عادی‌سازی روابط، اصرار حکام امارات بر مخالفت با رویکرد امت علیه عادی‌سازی روابط را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل، اقدامی علیه امنیت ملی عربی است که باعث تشدید اختلافات منطقه می‎شود و فقط منفعت صهیونیست‌ها را تأمین می‌کند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز امروز در بیانیه‌ای به این سفر هیئت اسرائیلی واکنش نشان داده و در بیانیه‌ای اعلام کردند که استقبال امارات از مسئولان رژیم صهیونیستی، به معنای واقعی کلمه، نادیده گرفتن خون ریخته شده امت و خیانت به حقوق فلسطینیان است.

گروه‌های مقاومت تأکید کردند که پرواز هواپیمای حامل هیئت اسرائیلی-آمریکایی به ابوظبی از طریق آسمان عربستان، سریال خیانت‌آمیز عادی‌سازی روابط را تکمیل می‎کند.

انتهای پیام
captcha