بوسه بر قرآن؛ پیام دختر سوئدی در همبستگی با مسلمانان + عکس
کد خبر: 3920211
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

بوسه بر قرآن؛ پیام دختر سوئدی در همبستگی با مسلمانان + عکس

یک دختر سوئدی پس از سوزاندن نسخه‌ای از کلام وحی از سوی افراط‌گرایان در شهر «مالمو» این کشور به منظور اعلام همبستگی با مسلمانان بر قرآن کریم بوسه زد.

به گزارش ایکنا به نقل از «الیوم السابع»، صفحه «المغتربون فی السوید؛ مهاجران در سوئد» در فیسبوک به نقل از این دختر سوئدی اعلام کرد: «من نمی‌دانم این کتاب چیست؛ اما با نام انسانیت و مهربانی با شما اعلام همبستگی می‌کنم. اگر این کتاب برای شما مهم است، برای ما هم مهم است. من افتخار می‌کنم که آن را ببوسم و مخالف کاری هستم که دانمارکی‌ها در سوئد انجام دادند. دوستتان دارم ای مسلمانان».

این صفحه همچنین آورده است: باید بدانید که ملت سوئد از پاک‌ترین ملت‌های اروپاست و سوئدی‌ها کسانی نیستند که قرآن را به آتش کشیدند، بلکه آنان دانمارکی‌هایی هستند که به سوئد آمدند و متأسفانه به سوزاندن قرآن اقدام کردند.

در ادامه پیام این دختر سوئدی تأکید شده است: گناه ملت سوئد چیست که پس از این حرکت اسلام‌ستیزانه، کشورش تخریب و به پلیسش حمله شود. «هَلْ جَزَاءُ الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ: مگر پاداش نیکی جز نیکی است» (اشاره به آیه 60 سوره الرحمن).

یادآور می‌شود، جمعه گذشته، هفتم شهریورماه، پس از سوزاندن یک نسخه قرآن در منطقه «روزنگارد» شهر مالمو در سوئد که فیلم آن به شکلی گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، معترضان به خیابان‌ها ریختند و تنش بالا گرفت.

راسموس پالودن، رهبر یکی از احزاب افراط‌گرای دانمارک، برای برپایی تظاهرات و سوزاندن قرآن فراخوان داده و قرار بود خود در این تظاهرات شرکت کند، اما نیروهای امنیتی سوئد از ورودش به این کشور جلوگیری کردند.

بوسه بر قرآن؛ پیام دختر سوئدی در همبستگی با مسلمانان + عکس

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۳
0
5
دمش گرم
captcha