رهبری؛ محور همبستگی و الفت بین اقشار مختلف جامعه
کد خبر: 3920702
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹

رهبری؛ محور همبستگی و الفت بین اقشار مختلف جامعه

امام جمعه بیجار گفت: مقام معظم رهبری در نظام اسلامی محور همبستگی و الفت بین اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین علی مرادی، منتخب امامان جماعت استان و امام جمعه بیجار در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان که امروز، ۱۳ شهریورماه در مرکز بزرگ اسلامی برگزار شد،  اظهار کرد: مقام معظم رهبری در نظام اسلامی محور همبستگی و الفت بین اقشار مختلف جامعه است.

وی افزود: هدایت سیاسی افکار و اندیشه‌ها، تربیت اسلامی جامعه، برافراشتن پرچم عزتمندی در جهان، تقویت باورهای دینی، ایجاد انس و الفت بین مردم، تقویت معنویت و صمیمیت، تقویت فرهنگ عمومی و رساندن پیام مردم به عنوان پناهگاه مردم در استان از ویژگی‌های جایگاه رفیع نماینده ولی فقیه است.

حجت‌الاسلام مرادی با تأکید بر اینکه تقویت ارتباطات سیاسی و فرهنگی بین تاثیرگذاران از وظایف نماینده ولی فقیه در استان دانست و بیان کرد: پیگیری و اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری در استان‌ها از وظایف نمایندگان ولی فقیه در استان کردستان است.

وی اعلام کرد: عزتمندی نظام اسلامی که امروز نیز با افتخار نظاره‌گر آن هستیم به خاطر وجود رهبری و خون شهدای انقلاب بوده است و این در کشور‌های دیگر مشاهده نمی‌شود.

امام جمعه بیجار اعلام کرد: از طرف ائمه جمعه شیعه و سنی از زحمات یک دهه آیت الله حسینی‌شاهرودی که در طول دوران خدمت خود در استان به تمام مناطق محروم و غیر محروم استان سفر داشته و به دنبال تقویت حوزه‌های علمیه در کردستان بوده است، تقدیر و تشکر می کنیم و آرزوی سعادت برای نماینده جدید ولی فقیه در کردستان را داریم.

وجود ۵۲ شهید روحانی در کردستان

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه این مراسم با تقدیر از خدمات نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، فردی با اخلاق و کاردان است و در مجلس خبرگان رهبری وظایف سنگین خود را به خوبی انجام داد.

وی افزود: خداوند ما را آفریده تا وظایف محوله خود را به خوبی به جا بیاوریم و وظیفه شناس و قدرشناس باشیم.

ماموستا رستمی با اشاره به نقش مؤثر استاندار کردستان در اجرای پروژه‌های عمرانی استان عنوان کرد: دلسوزی استاندار کردستان تلاشگر در ایجاد پروژه‌های مهم و امنیتی در استان کردستان جای تقدیر و قدردانی را دارد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات بی‌شائبه روحانیون و ماموستایان استان کردستان به نظام و انقلاب گفت: وجود ۵۲ شهید روحانی در کردستان نشان دهنده سنگربانی روحانیت از انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: با صبوری مردم کردستان دشمن نتوانسته نگاه چپ به این بخش از خاک کشور داشته باشد که نیاز است دولت نیز به امنیت و ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار توجه بیشتری داشته باشد.

ماموستارستمی تأکید کرد: لازم است مشورت، عدالت و عمران و آبادانی این استان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کردستان خطه‌ای است که محبت مردمانش با دین اسلام گره خورده است، عنوان کرد: استان کردستان ۱۰ هزار جانباز را تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده است.

امام جمعه سنندج در پایان یادآور شد: ما وعده می‌دهیم از حمایت حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده جدید ولی فقیه در کردستان دریغ نکنیم.

انتهای پیام
captcha