نشست «هم‌اندیشی بایستگی‌های تبلیغی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران» برگزار می‌‌شود
کد خبر: 3920967
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
از سوی ایکنا؛

نشست «هم‌اندیشی بایستگی‌های تبلیغی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران» برگزار می‌‌شود

نشست «هم‌اندیشی بایستگی‌های فرهنگی و تبلیغی مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران» 18 شهریورماه به همت خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

نشست «هم‌اندیشی بایستگی‌های تبلیغی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران» برگزار می‌‌شودبه گزارش ایکنا، نشست «هم‌اندیشی بایستگی‌های فرهنگی و تبلیغی مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران» سه‌شنبه، 18 شهریورماه، به همت خبرگزاری ایکنا برپا می‌شود.

این نشست از ساعت 10 تا 12 با حضور جمعی از صاحب‌نظران و اندیشمندان حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای در سالن شهید تقوی ایکنا برگزار خواهد شد.

در این نشست ضمن بررسی ابعاد مختلف فرهنگی و تبلیغی این مسابقات به منظور جذب حداکثری مخاطب از اقشار مختلف، نحوه بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی نیز بررسی می‌شود.


بیشتر بخوانید:


یادآوری می‌شود، هر ساله مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران به همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق قرآن(رشته ترتیل به صورت آزمایشی) ویژه آقایان و در رشته حفظ کل قرآن ویژه بانوان بزرگسال برگزار می‌شود. مقرر بود که سی‌وهفتمین دوره این مسابقات، اوایل سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برپا شود که به دلیل شیوع کروناویروس در جهان، برگزاری آن لغو و زمان برپایی آن همچنان نامعلوم است. تمامی مسابقات بین‌المللی قرآن ازجمله مسابقات مالزی نیز امسال تحت تأثیر جهانی شدن این ویروس برگزار نشد.

انتهای پیام
captcha