تمهیدات آستان حسینی برای هفتمین جشنواره بین‌المللی «تراتیل سجادیه»
کد خبر: 3922214
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

تمهیدات آستان حسینی برای هفتمین جشنواره بین‌المللی «تراتیل سجادیه»

آستان مقدس حسینی از آمادگی خود برای برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی «تراتیل سجادیه» به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و به دو شیوه حضوری و مجازی در کربلا خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان حسینی، شیخ علی القرعاوی، معاون رئیس بخش فعالیت‌های عمومی آستان در این باره گفت: این جشنواره با اتخاذ تدابیر و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با انتشار ویروس کرونا و با شعار «امام سجاد(ع)؛ علم و عبادت» برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این جشنواره متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، به‌طوری که برخی از شرکت‌کنندگان به صورت مجازی و شخصیت‌های استان کربلا نیز به صورت حضوری در آن شرکت دارند.
 
شیخ علی القرعاوی تصریح کرد: جلسات پژوهشی، مسابقه عکاسی «خطوة»، نمایشگاه پروژه‌های آستان حسینی و اقدامات این آستان در مقابله با کرونا، اجرای نمایشنامه با موضوع شخصیت امام سجاد(ع) و نمایشگاه کتاب از بخش‌های این جشنواره به‌شمار می‌رود.
 
معاون رئیس بخش فعالیت‌های عمومی آستان حسینی گفت: در این جشنواره همچنین از انتشار کتابی با نام امام سجاد(ع) رونمایی می‌شود.
 
یادآوری می‌شود، ششمین جشنواره بین‌المللی «تراتیل سجادیه» سال گذشته با مشارکت شخصیت‌های دینی، اجتماعی و دانشگاهی از  14 کشور جهان در حرم امام حسین (ع) برگزار شد.

این جشنواره همه ساله همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) در 25 محرم برگزار می‌شود و «عدالت اجتماعی در رساله حقوق امام سجاد(ع)» شعار سال گذشته این مسابقات بود.
انتهای پیام
captcha