تجلیل حکومت خودگردان فلسطین از موضع مخالفان حکومت بحرین
کد خبر: 3922517
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

تجلیل حکومت خودگردان فلسطین از موضع مخالفان حکومت بحرین

«محمد اشتیه»، نخست‌وزیر حکومت خودگردان فلسطینی، سازشکاری امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را باعث به حاشیه بردن موضوعات اصلی در قضیه فلسطین دانست و از موضع مخالفان حکومت بحرین در مخالفت با این سازشکاری تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المیادین، محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به اقدام رژیم آل خلیفه حاکم بر بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در توئیتر نوشت: محکومیت خود در قبال اقدام بحرین به عادی‌سازی روابط با اسرائیل را در تاریخ ثبت خواهیم کرد.
 
وی افزود: عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر باعث ایجاد شکاف در موضع رسمی و ملی عربی و در عین حال قانونی جلوه دادن اشغالگری و شهرک‌سازی است. عادی‌سازی به معنای ترجیح منافع کوتاه‌مدت بر قضایای استراتژیک و اصلی است. 

اشتیه در توئیت دیگری نوشت: ما به صدا‌های آزادی‌خواهانه برخاسته از بحرین در مخالفت با توافق عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر درود می‌فرستیم.
 
همچنین «نبیل شعث»، مشاور امور خارجه اشتیه اعلام کرد دونالد ترامپ سعی می‌کند معامله قرن یا «نیرنگ قرن» را با هدف پایان بخشیدن به موضوع اشغال فلسطین عملی کند. وی افزود: مسیر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت و مایه ننگ است.
انتهای پیام
captcha