پایان دوره آموزش مجازی قرآن آستان حسینی در جنوب لبنان
کد خبر: 3922701
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

پایان دوره آموزش مجازی قرآن آستان حسینی در جنوب لبنان

دوره‌ آموزش قرآن تابستانی سال 2020 که به همت دارالقرآن وابسته به آستان مقدس حسینی، شعبه لبنان، به صورت مجازی در جنوب این کشور برگزار شده بود، به پایان رسید.

پایان دوره آموزش مجازی قرآن آستان حسینی در جنوب لبنان

به گزارش ایکنا به نقل از «آستان حسینی»، «سیدعلی ابوالحسن» مسئول دارالقرآن آستان حسینی شعبه لبنان، در رابطه با دوره‌های تابستانی مجازی آموزش قرآن در جنوب لبنان گفت: صدها قرآن‌آموز دختر و پسر در سنین مختلف در دوره‌های قرآنی امسال شرکت کردند. این دوره‌ها شامل حفظ و قرائت قرآن بود و همچنین مسابقه قرآنی «الغدیر» نیز برگزار شد.
 
وی افزود: فرزندان بیش از 15 روستا و شهرک در جنوب لبنان در این دوره‌های آموزش قرآن شرکت کردند و استقبال خوبی از این دوره‌ها نشان دادند.
 
ابوالحسن ادامه داد: آزمون این دوره‌ها به صورت مستقیم (یعنی هر شرکت‌کننده به صورت جداگانه) انجام شد و این کار به دلیل جلوگیری از ایجاد تجمع و عمل به توصیه‌های بهداشتی صورت گرفت. تعدادی از شرکت‌کنندگان نیز به صورت مجازی در آزمون شرکت کردند.
 
شایان ذکر است که دارالقرآن الکریم وابسته به آستان مقدس حسینی به همه شرکت‌کنندگان این دوره‌ها جوایزی اعطا کرده است. به نفرات اول برگزیده این دوره‌ها نیز جوایز مالی اعطا شد.
انتهای پیام
captcha