برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی کشور در هفته دفاع مقدس تشریح شد
کد خبر: 3923384
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی کشور در هفته دفاع مقدس تشریح شد

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برنامه‌های این سازمان برای هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی کشور در هفته دفاع مقدس تشریح شدبه گزارش ایکنا، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، برنامه‌های این سازمان برای هفته دفاع مقدس را اعلام کرد. این سازمان درنظر دارد تا در نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی به معرفی و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای حوزه سلامت مقابله با کرونا، مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی بپردازد.

معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و خدمات ۴۰ ساله جامعه پزشکی در حوزه سلامت و در بخش‌های جدیدی نظیر کرونا از دیگر برنامه‌های این سازمان در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است. نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با معاونت‌های مختلف بهداشت و درمان نیرو‌های دریایی، هوایی، زمینی و هوافضای سپاه، بهداری دفاع مقدس و ستادکل سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در هفته دفاع مقدس، اعزام تیم‌های شهید رهنمون در سراسر کشور به نقاط محروم و کمتر برخوردار و استان‌هایی نظیر هرمزگان و سیستان و بلوچستان است. همچنین این سازمان درنظر دارد تا با ارسال تیم‌های پزشکی و برپایی درمانگاه‌های تک‌تخصصی، چندتخصصی و مراکز درمانی به تمامی نقاط محروم و برخی از استان‌های مرزی کشور نظیر کردستان، کرمانشاه، خوزستان و ایلام طرح بیماریابی و غربالگری بیمارانی که به دلیل محرومیت و مشکلات مالی توانایی مراجعه به پزشک و مراکز درمانی را ندارند، اجرا کند.

یادآور می‌شود، گروه‌ها و تیم‌های آماده بسیج جامعه پزشکی کشور در هفته دفاع مقدس به شناسایی خانواده‌های نیازمند و معرفی آن‌ها برای رسیدگی به پرونده سلامت و مداوای آن‌ها نیز اقدام می‌کند.
انتهای پیام
captcha