موزه انقلاب اسلامی در تکاپوی برپایی نمایشگاه ملی دستاورد‌های مقاومت
کد خبر: 3923465
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

موزه انقلاب اسلامی در تکاپوی برپایی نمایشگاه ملی دستاورد‌های مقاومت

موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌‎ مقدس در حوزه‎های مختلف فرهنگی، اجرایی، پشتیبانی و رسانه‎ای در تکاپو و تلاش برای آماده‎سازی و برپایی نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت است.

موزه در تکاپوی برپایی نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌‎ مقدس، فضاسازی، جانمایی و غرفه‎آرایی نمایشگاه ملی دست‌آورد‌های دفاع مقدس و مقاومت هم‌اکنون در محوطه باز موزه در حال انجام است و تلاش بر این است که تا پایان شهریور همه غرفه‎ها، برای ارائه دستاورد‌ها و فعالیت‎های نهاد‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه آماده شود.

نرگس معدنی‌پور، معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که مسئول هماهنگی برنامه‌های فرهنگی، هنری و علمی سازمان و نهاد‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه را نیز برعهده دارد، گفت: پیرو جلسات متعددجاری با دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی و تدوین جدول زمانبندی برنامه‌های فرهنگی، هنری و علمی نمایشگاه در حال انجام است و ما با تمام توان و ظرفیت‎های خود از جمله مرکز همایش‎ها، گالری‎ها، سالن‎های جلسات و مسجد خرمشهر، آماده میزبانی برنامه‎ها و نشست‎های سازمان‎ها و نهادها، هستیم.

وی افزود: راه‌اندازی گذر فرهنگ‎ و هنر با هنرنمایی هنرمندان خوشنویسی و نقاشی، برپایی نمایشگاه‌های هنر‌های تجسمی و نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس و مقاومت، اجرای تئاتر میدانی، روایت‌گری و رونمایی از آثار نیز بخشی از فعالیت‎های فرهنگی هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نمایشگاه ملی دست‎آورد‌های دفاع مقدس و مقاومت است.

قاسم یکله، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز با به کارگیری تمام توان خود در تکاپو و تلاش برای فراهم کردن زمینه‎های اطلاع‎رسانی و انعکاس هرچه بهتر نمایشگاه ملی دست‎آورد‌های چهل ساله دفاع مقدس و مقاومت، است.

وی ادامه داد: باتوجه به این که امسال به دلیل همه گیری بیماری کرونا امکان حضور مخاطبان عام را در نمایشگاه نداریم، سعی داریم با بهره‎گیری از تمام ظرفیت‎های رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و... نمایشگاه را به خانه‌های مردم ببریم که در این زمینه رایزنی‌ها و گفتگو‌ها با مدیران صدا و سیما و رسانه‎های مکتوب، دیداری و شنیداری انجام گرفته است.

نمایشگاه ملی دست‌آورد‌های دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار ۴۰» به میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور سازمان‌ها و نهاد‌های لشگری و کشوری از ۲ تا ۹ مهرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha