تأکید بر تحکیم همکاری‌های فرهنگی و هنر ایران و لبنان
کد خبر: 3923580
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

تأکید بر تحکیم همکاری‌های فرهنگی و هنر ایران و لبنان

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با وزیر فرهنگ و کشاورزی لبنان دیدار و دو طرف طی این نشست بر تحکیم همکاری‌های فرهنگی و هنر ایران و لبنان تأکید کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در لبنان، در این دیدار، عباس مرتضی، وزیر فرهنگ لبنان بر تقویت هرچه بیشتر روابط فرهنگی میان دو کشور و تحکیم مشترکات تأکید کرد.

مرتضی همچنین با توجه به معرفی نخست وزیر و تشکیل دولت جدید، اظهار کرد: از این‌که در دوران تصدی این سمت توانسته برخی فعالیت‌های مشترک را با رایزن فرهنگی به‌ انجام برساند، اظهار خرسندی کردو

وی افزود: تمایل داشتم در دوران تصدی وزارت فرهنگ توسط این‌جانب، روابط فرهنگی دو کشور بیش از گذشته تقویت و بر فعالیت‌ها افزوده شود. اما بحران اقتصادی و اپیدمی کرونا متأسفانه توقفی ولو اندک ایجاد کرد.

همچنین دو طرف درباره ادامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و نیز اجرای کار مشترک دو ارکستر ایران و لبنان به‌مناسبت حادثه انفجار بیروت به توافق رسیدند. سپس عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی کشورمان گزارشی از برگزاری نشست‌های ویبناری در طول این مدت ارایه کرده، از تلاش‌های عباس مرتضی در همکاری مثبت با رایزنی تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha