رادیو اربعین با رویکرد برنامه‌سازی آغاز به کار کرد
کد خبر: 3923826
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

رادیو اربعین با رویکرد برنامه‌سازی آغاز به کار کرد

مدیر رادیو اربعین در آیین راه‌اندازی این رادیو گفت: با توجه به تغییراتی که امسال در برگزاری مراسم اربعین پیش آمده، رادیو اربعین برنامه‌های خود را از اطلاع‌رسانی به برنامه‌سازی تغییر داده است.

رادیو اربعین با رویکرد برنامه‌سازی آغاز به کار کردبه گزارش ایکنا، آیین آغاز به کار رادیو اربعین صبح امروز شنبه ۲۹ شهریورماه، با حضور حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم قائم‌مقام، رئیس سازمان صداوسیما؛ حمید شاه‌آبادی، معاون صدای رسانه ملی؛ حامد فاتحی، مدیر رادیو اربعین؛ حمیدرضا افتخاری، مدیر رادیو نمایش؛ شهرام ملازاده، مدیر رادیو پیام و آوا و... در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

فاتحی در این مراسم به تفاوت‌های اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و درباره شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: دنیا باید بداند تا وقتی عشق حسین(ع) در قلب‌ها زنده است و مکتب عاشورا پابرجاست، دنیا حاج قاسم‌های زیادی را به خود خواهد دید.

وی همچنین به موضوع شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه شیوع این بیماری و برگزار نشدن پیاده‌روی اربعین، رادیو اربعین نیز تغییراتی را در دستورکار خود قرار داد و از اطلاع‌رسانی به برنامه‌سازی تغییر روش داده است. به همین دلیل ما ۵ برنامه زنده و ۷ برنامه تولیدی در ساختار‌های مختلف نظیر مستند، نمایش، گفت‌وگو و ... خواهیم داشت.

فاتحی ادامه داد: مجله صبحگاهی «به تو از دور سلام» با رویکرد اجتماعی، «منظومه نور» با رویکرد معارفی، مجله عصرگاهی «عصر حسینی» با محور‌های موضوعی رادیو اربعین، مجله شبانگاهی «در آرزوی وصال» و مشاعره «شعر و شعور» از جمله برنامه‌های رادیو اربعین است.

وی تصریح کرد: برنامه «زیارت کلمات» نیز با همکاری حوزه هنری با دعوت از شاعران آیینی به روی آنتن خواهد رفت و «از سرچشمه آفتاب» نیز با موضوع فراز‌هایی از سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه‌های این رادیو است.

انتهای پیام
captcha