12 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در کاشمر برگزار می‌شود
کد خبر: 3924204
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

12 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در کاشمر برگزار می‌شود

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ۱۲ عنوان ویژه‌برنامه توسط اداره اوقاف و امور خیریه و بقاع متبرکه کاشمر در این هفته اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین نیساری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر، 30 شهریورماه در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری ایکنا ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ۱۲ عنوان برنامه توسط اداره اوقاف و امور خیریه و بقاع متبرکه در این هفته اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در ابتدای هفته دفاع مقدس برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر امامزاده سیدحمزه(ع)، امامزاده سیدمرتضی(ع) و گلزار شهدای مدفون در بقاع متبرکه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با بیان اینکه فضاسازی محیطی بر اساس فرهنگ دفاع مقدس در سطح بقاع متبرکه، نمایش فیلم و اجرای مراسم درب منزل شهدا بخشی از برنامه‌های این هفته است، گفت: مسابقه نقاشی با عنوان «آسمانی‌ها»، مسابقه کتابخوانی از کتاب‌های «خاک نرم کوشک، سلام بر ابراهیم و من زنده‌ام»، شب شعر دفاع مقدس با عنوان «ترنم حماسه» و حرکت کاروان «نغمه‌های انقلاب» و پخش اشعار و سرودهای زمان جنگ از دیگر برنامه‌های این اداره است.

حجت‌الاسلام نیساری بیان کرد: به‌منظور تکریم و پاسداشت رشادت‌های شهدا و ایثارگران، دیدارهایی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام خواهد شد.

وی در ادامه، روایتگری توسط راویان دفاع مقدس با عنوان " روایت ماندگار» در بقاع متبرکه شهرستان بعد از نماز مغرب و عشاء، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته بین‌المللی، فراخوان عکس با عنوان «یاد یاران» از زمان قدیم پادگان شهید مدنی امامزاده سیدمرتضی(ع)، فراخوان عکس رزمندگان دفاع مقدس از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل با عنوان «حماسه حضور» را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشمر و بقاع متبرکه برشمرد.

نسیم حجازی
انتهای پیام
captcha