خانواده‌ها از جلسات قرآن خانگی غافل نشوند
کد خبر: 3924231
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
امام جمعه پیشوا:

خانواده‌ها از جلسات قرآن خانگی غافل نشوند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله باقری با تأکید بر لزوم تقویت جلسات قرآن خانگی، بیان کرد: جلسات قرائت قرآن خانگی بسیار مهم است و نباید خانواده‌ها و هیئتی‌ها از آن غافل شوند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، جلسه ستاد شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان پیشوا، 30 شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله باقری، امام جمعه، جعفری، معاون فرماندار، طاهری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله باقری در این جلسه ضمن تأکید بر گسترش فعالیت‌های قرآنی، اظهار کرد: طبق روایات، قرآن کریم باید محور تمام کارها باشد که متأسفانه آن‌طور که نیاز بوده در این رابطه کار نشده است. متولیان قرآن در کشور زیاد هستند اما در حوزه عمل موفق نیستند.

وی با بیان اینکه امروز قرآن در کشورهای اسلامی مهجور واقع شده است، گفت: نباید در جامعه امروزی فقط درگیر ظاهر قرآن شد، این باطن قرآن است که نیاز بشر است و باید به آن پرداخت و در این رابطه هم باید از انواع هنرها استفاده شود.

امام جمعه پیشوا در پایان با تأکید بر لزوم تقویت جلسات قرآن خانگی، بیان کرد: جلسات قرائت قرآن خانگی بسیار مهم است و نباید خانواده‌ها و هیئتی‌ها از آن غافل شوند.

ابوفیاض حیدری
انتهای پیام
captcha