اختتامیه مدرسه تابستانه مالی برگزار می‌شود
کد خبر: 3924278
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
از سوی دانشگاه امام صادق(ع)؛

اختتامیه مدرسه تابستانه مالی برگزار می‌شود

جلسه اختتامیه مدرسه تابستانه مالی و رونمایی از پرتال جامع دنیای مالی از سوی دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، این کلاس‌ها به صورت غیرحضوری از تاریخ ۱ لغایت ۲۰ شهریورماه برگزار و در سطح یک این کلاس‌ها، آشنایی با دانش مالی و در سطح دو، آشنایی با سازوکار معاملات بورس کالا تدریس شد.

در این دوره اساتیدی همانند حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی معصومی‌نیا، مدیرگروه بانکداری اسلامی دانشگاه خوارزمی؛ علی صالح‌آبادی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات و رئیس انجمن مالی اسلامی ایران؛ مهدی صادقی شاهدانی، عضو هیئت ‎علمی دانشگاه امام صادق(ع)؛ سعید اسلامی بیدگلی، دبیر کل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران؛ حسین عبده‌تبریزی، دبیر کل اسبق سازمان کارگزاران و بورس اوراق بهادار و عضو شورای عالی بورس و حامد سلطانی‎نژاد، مدیرعامل بورس کالای ایران، به تدریس پرداختند.

اختتامیه مدرسه تابستانه مالی برگزار می‌شود

در این دوره مباحثی از قبیل آشنایی با اصول مقدماتی مالی اسلامی، شناخت مقدماتی ابزارها و نهادهای مالی، بررسی جایگاه مالی در اقتصاد کلان و سیاستگذاری و ... تدریس شد.

اختتامیه این دوره، فردا سه‌شنبه، یکم مهرماه، از ساعت 9 تا 11 به صورت مجازی از سوی گروه پیشگامان دنیای مالی، وابسته به دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) با حضور سخنرانان و مهمانانی از مسئولان بازار سرمایه و فعالان حوزه مالی از جمله علی ‌صالح‌آبادی، رئیس انجمن مالی اسلامی ایران؛ حامد سلطانی‌نژاد، مدیرعامل بورس‌کالای ایران و مهدی صادقی‌شاهدانی، رئیس‌ دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع)، برگزار می‌شود. 

لینک ورود به جلسه به شرح زیر است.

vc.isu.ac.ir/ch/finance-school

انتهای پیام
captcha