برگزاری دوره آموزش قرآن حضوری و مجازی در کراچی
کد خبر: 3924475
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

برگزاری دوره آموزش قرآن حضوری و مجازی در کراچی

نخستین دوره آموزش قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی ویژه کودکان و بانوان در خانه فرهنگ ایران در کراچی پاکستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانه فرهنگ ایران در کراچی به منظور توسعه فرهنگ قرآنی در نظر دارد با مشارکت اساتید مراکز قرآنی کراچی، دوره‌های آموزش قرآن کریم را به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کودکان و بانوان برگزار کند.

اکنون که دولت پاکستان مجوز فعالیت مراکز آموزشی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر کرده است، خانه فرهنگ ایران در کراچی از متقاضیان فراگیری قرآن کریم در دوره‌های حضوری و مجازی ثبت نام به عمل می‌آورد. شروع دوره آموزشی از اول آبان‌ماه 99 است.

بنابر اعلام این خبر، برنامه‌های قرآنی همچون مسابقات حفظ و قرائت، محافل انس با قرآن و قرائت مجلسی با حضور قاریان بین‌المللی دیگر کشورها، کارگاه‌های قرآنی، دوره‌های کوتاه مدت دانش‌افزایی اساتید قرآنی با حضور استاد و مربی ایرانی و اهدای قرآن به مراکز قرآنی اهل تسنن و شیعیان از مهمترین فعالیت‌های دینی فرهنگی خانه فرهنگ ایران در کراچی است که هر ساله مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha