اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هند
کد خبر: 3924504
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هند

رایزن فرهنگی ایران در دهلی‌نو هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس از اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی متنوع با موضوع ادبیات، هنر مقاومت، ذکر خاطرات دفاع مقدس و یاد شهدا خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدعلی ربانی، رایزن فرهنگی ایران در دهلی‌نو، اظهار کرد: این مرکز به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به معرفی کتاب تازه منتشر شده با عنوان «گلستان یازدهم» به زبان انگلیسی در رسانه‌ها و فضای مجازی و گروه‌ها کرده است.

وی در ادامه گفت: این کتاب که رمانی در حوزه دفاع مقدس است، در قالب طرح «تاپ» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو در تابستان 1399 منتشر شده است.

ربانی افزود: وبینار علمی با موضوع «ادبیات مقاومت و پایداری» پنجشنبه، 3 مهرماه، با حضور هشت تن از اساتید ایران و هند در فضای یوتیوپ برگزار می‌شود و در آن روحیه پایداری و مقاومت بررسی می‌شود.

رایزن فرهنگی ایران در دهلی‌نو اظهار کرد: برنامه ادبی «شب ادبیات مقاومت ایران» روز جمعه، مهرماه در گروه بین‌المللی هندیران 1و 2 در واتساپ برگزار خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: بارگذاری مطالب متنوعی درباره ادبیات، هنر مقاومت، ذکر خاطرات دفاع مقدس و یاد شهدا در گروه‌های مختلف مجازی و سایت‌های رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو و بارگذاری سه فیلم کوتاه دفاع مقدس با زیرنویس اردو از دیگر فعالیت‌های این رایزنی به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha