مهلت ارسال آثار به رویداد ملی امتداد تمدید شد
کد خبر: 3924563
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

مهلت ارسال آثار به رویداد ملی امتداد تمدید شد

مهلت ارسال طرح برای رویداد ملی امتداد تا ۱۷ مهرماه، مصادف با اربعین حسینی تمدید شد.

به گزارش ایکنا، فراخوان رویداد ملی امتداد که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و با همت مرکز نوآوری فرهنگی امید در حال برگزاری است، با گذر از مرحله اول خود، پذیرای طرح‌های نوآورانه علاقه‌مندان با محوریت اربعین حسینی است.

رویداد ملی امتداد که با هدف گردآوری و حمایت از طرح‌های نوآورانه محرمی آغاز به کار کرده بود، با بررسی بیش از ۲۰۰ طرح تأیید شده، مراحل ارزیابی خود را پشت سر می‌گذارد. طرح‌های برگزیده فراخوان، ضمن تقدیر و اهدای جوایز نقدی، جهت حمایت در اجرا دعوت خواهند شد.

این رویداد در گام دوم خود، با تأکید بر محور موضوعی اربعین و عدم امکان درک فضای معنوی پیاده‌روی آن، از همه اندیشمندان و علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا با ارائه طرح‌ها و پیشنهاد‌های خود، برای داشتن اربعینی پرشورتر اقدام کنند.

براساس اعلام دبیرخانه این رویداد ملی مهلت ارسال طرح برای رویداد ملی امتداد تا ۱۷ مهرماه مصادف با اربعین حسینی تمدید شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال طرح خود در سایت فراخوان به نشانی www.emtedaad.com، در این رویداد ملی شرکت کرده و ضمن بهره‌مندی از هدایای مادی و معنوی آن، امکان اجرایی‌شدن طرح خود را نیز بررسی کنند.

همچنین در صورت نیاز می‌توانید ضمن تماس با دبیرخانه فراخوان به شماره ۰۲۱۶۳۴۶۲۳۰۱، سؤالات خود را با برگزارکنندگان رویداد در میان بگذارید.
انتهای پیام
captcha