مسابقه کتاب‌خوانی سه‌دقیقه‌ای هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
کد خبر: 3924630
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

مسابقه کتاب‌خوانی سه‌دقیقه‌ای هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

مسابقه کتاب‌خوانی مجازی از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به مناسبت هفته دفاع مقدس با محوریت کتاب «دایره‌المعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراق» آغاز شد.

مسابقه کتاب‌خوانی سه‌دقیقه‌ای

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، مسابقه کتاب‌خوانی مجازی «سه دقیقه با کتاب» از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به مناسبت هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته با محوریت کتاب «دایره‌المعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراق» آغاز شد.
 
این مسابقه از ۳۱ شهریورماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند به صفحه اینستاگرامی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به نشانی https://instagram.com/isba.ir و یا کانال پیام‌رسان این سازمان به نشانی https://t.me/isbair مراجعه کنند.

در این مسابقه هر روز بخش‌هایی از متن کتاب «دایره‌المعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراق» به همراه یک پرسش از بخش مربوطه در صفحات اینستاگرام و پیام‌رسان سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر می‌شود و شرکت‌کنندگان هر روز از ساعت ۱۵ به مدت ۲۴ ساعت فرصت دارند تا پاسخ خود را ارسال کنند. ارسال پاسخ در صفحه اینستاگرامی از طریق دایرکت و در فضای تلگرام از طریق نشانی https://t.me/isba۱۳۸۰ انجام می‌شود.

جایزه روزانه این مسابقه، بن کتاب به ارزش ۵۰۰ هزار ریال است که به قید قرعه به شرکت‌کنند‌ه‌ای که به سوال مسابقه پاسخ صحیح داده باشد، تعلق می‌گیرد. اعلام برندگان از طریق صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی انجام می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه این مسابقات به شماره ۶۶۹۷۱۱۸۴ تماس بگیرند.
 

آغاز مسابقه کتاب‌خوانی سه‌دقیقه‌ای هفته دفاع مقدس
انتهای پیام
captcha