آغاز پنجمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی از هفته اول آبان‌ماه
کد خبر: 3924670
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
یوسفی‌مقدم خبر داد:

آغاز پنجمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی از هفته اول آبان‌ماه

مصاحبه نخستین گروه از متقاضیان پنجمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران برگزار شد. کلاس‌های این دوره از هفته اول آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

امیر یوسفی‌مقدم، کارشناس انجمن مالی اسلامی ایران، در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود 120 نفر برای پنجمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی ثبت نام کرده بودند که ابتدا پالایشی صورت گرفت و از بین آنها حدود 100 نفر آزمون آنلاین دادند.

وی افزود: از میان این افراد، 75 نفر به مصاحبه دعوت شدند و در نخستین جلسه، مصاحبه 25 نفر از آنها برگزار شد و در نهایت بر اساس رتبه آزمون و آوردن حد نصاب در مصاحبه، برای حضور در این دوره پذیرش خواهند شد.

کارشناس انجمن مالی اسلامی ایران اظهار کرد: دوره DBA بازار سرمایه اسلامی سه ترم و هر توم 9 واحد است که در پایان، گواهی DBA مورد تأیید سازمان بورس و اوراق بهادار، دانشگاه امام صادق(ع)، انجمن مالی اسلامی ایران و مؤسسه رِدمانی مالزی، به صورت فارسی و انگلیسی به آنها داده خواهد شد.

یوسفی‎مقدم گفت: همچنین این افراد مدارک اصول بازار سرمایه و تحلیل‌گری بازار سرمایه را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت خواهند کرد و می‌توانند بعد از فارغ‌التحصیلی مدرک مدیریت سبد اوراق بهادار را دریافت کنند.

وی در پایان اظهار کرد: این جلسه مصاحبه هفته پیش برگزار شد. جلسه دیگر فردا چهارشنبه 2 مهرماه و یک جلسه هم هفته آینده برگزار می‎شود. پنجمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران نیز از هفته اول آبان ماه آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha