پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان خدمات عمرانی به مددجویان تهرانی
کد خبر: 3924722
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
از ابتدای امسال تاکنون انجام شد؛

پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان خدمات عمرانی به مددجویان تهرانی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، اعلام کرد: بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خدمات عمرانی در قالب کمک هزینه تعمیر، احداث، تکمیل و خرید مسکن از ابتدای امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تهران پرداخت شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، در چهاردهمین سفر خود به شهرستان‌های استان که با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری به صورت چهره به چهره در جهت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع انجام می‌شود، به همراه معاون حمایت و سلامت خانواده و رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این نهاد، امروز یکم مهرماه با متقاضیان در کمیته امداد شهرستان پیشوا دیدار و گفت‌وگو کرد.

مراجعه‌کنندگان درخواست خود را به صورت حضوری ارائه و مدیرکل کمیته امداد استان تهران پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

پرپنچی در ادامه سفر خود به شهرستان پیشوا با حسین عباسی، فرماندار و همچنین رئیس شورای شهر این شهرستان در محل دفتر فرماندار با هدف کمک به تأمین مسکن خانوارهای تحت حمایت این نهاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های این نهاد تأمین مسکن برای جامعه هدف تحت حمایت است، گفت: ابتدای امسال ۴۶۰ مورد خدمات عمرانی در قالب تعمیر، احداث، تکمیل و خرید مسکن به مبلغ بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ساخت و خرید واحدهای مسکونی مددجویی در قالب پرداخت‌های بلاعوض از سوی این نهاد، کمک‌های دریافتی از خیران و همچنین آورده مددجو انجام می‌شود.

پرپنچی با بیان اینکه هزینه خرید مسکن در استان تهران نسبت به سایر استان‌ها گران‌تر است و کمک هزینه بلاعوض این نهاد برای همه استان‌ها یکسان است، ابراز امیدواری کرد، با تلاش‌های کمیته امداد و مشارکت مسئولان و خیران ارائه خدمات تأمین و خرید مسکن برای تعداد بیشتری از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد فراهم شود.

انتهای پیام
captcha