ضرورت به فعلیت رساندن ظرفیت‌های محلات
کد خبر: 3924727
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

ضرورت به فعلیت رساندن ظرفیت‌های محلات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ظرفیت‌های محلات مشخص است و مسئولان این شهرستان باید درصدد به فعلیت رساندن ظرفیت‌ها باشند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی امروز، اول مهر در مراسم تکریم و معارفه فرماندار محلات از همکاری دستگاه‌های مختلف با فرماندار این شهرستان تقدیر کرد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف است که باید برای من و شما که کارگزار جمهوری اسلامی هستیم درس باشد. اگر فردای قیامت شهدا از ما سؤال کنند که بعد از ما چه کردید، به غیر از کارهای سمبولیک باید چه بگوییم؟ همه ما اعتقاد داریم که جمهوری اسلامی محصول خون شهداست و باید در مقابل آنان پاسخگو باشیم. بنده به عنوان مسئول باید بدانم که مسئولیت خود را به درستی انجام داده‌ام یا خیر و این پاسخ حقیقی به خون شهداست.

وی اظهار کرد: رئیس هر اداره باید به خوبی بداند که ظرفیت‌های مرتبط با آنان چیست که بتوانند بهترین بهره‌برداری را از آن داشته باشند، بعد از شناخت این ظرفیت‌ها باید آن‌ها را به فعلیت رساند. ظرفیت‌های محلات مشخص است و مسئولان این شهرستان باید درصدد به فعلیت رساندن ظرفیت‌های عظیم این شهرستان باشند. رویکردها بایستی هر سال بهتر از سال ماقبلش باشد.

اکرمی با بیان اینکه سه نهاد نظارتی برای مسئولان وجود دارد در توضیح این شاخصه‌های نظارتی، گفت: اولین ناظر بر اعمال و رفتار ما خداوند متعال است و همه ما باید در برابر خداوند پاسخگو باشیم. مردم و وجدان از دیگر ناظران بر اعمال انسان هستند که باید مورد توجه قرار گیرند؛ چراکه باید در مقابل این دو عنصر نظارتی نیز پاسخگو باشیم.

یادآور می شود؛ در این مراسم از خدمات حسن قمری تجلیل و محمدرضا ناظری به عنوان فرماندار جدید محلات معارفه شد.

انتهای پیام
captcha