جمع‌آوری بیش از ۱ میلیارد تومان در شور عاطفه‌های زنجان
کد خبر: 3924807
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

جمع‌آوری بیش از ۱ میلیارد تومان در شور عاطفه‌های زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح شور عاطفه‌ها با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» گفت: تا کنون بیش از ۱.۶ میلیارد تومان در این طرح جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 1.6 میلیارد تومان در شور عاطفه‌های زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اینکه طرح شور عاطفه‌ها از 22 شهریورماه برای تهیه ملزومات آموزشی دانش‌آموزان آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح تا 11 مهر ادامه دارد و تا کنون بیش از 16 میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای طرح شور عاطفه‌های امسال تهیه لوازم الکترونیکی برای تحصیل مجازی است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است امسال با توجه به شرایط کرونایی و نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت به وسایل آموزش غیرحضوری از قبیل تبلت و گوشی این کمک‌ها افزایش یابد.

این مسئول یادآور شد: سال گذشته مردم خیر و نوع‌دوست استان 4 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند. خیران می‌توانند جهت تهیه لوازم‌التحریر و سایر ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کرده  ویا به صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه و هدایای خود را تقدیم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا پایگاه‌های فیزیکی جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت محدود مستقر می‌شوند و مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق درگاه‌های غیرحضوری #024*1*8877* و شمارت کارت مجازی 6037997950030420 صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در این کار سهیم شوند.

وی همچنین با اشاره به مرحله دوم  رزمایش «ایران همدل» که با مشارکت همگانی مردم و نهادها و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، گفت: در مرحله دوم پویش «ایران همدل» 28 هزار بسته مواد غذایی و 118 هزار پرس غذا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به ارزش بیش از 74 میلیارد ریال تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت، نیازمندان، محرومان و همچنین خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع‌ شده است.

صفری با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 210 دانش‌آموز و 256 دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند گفت: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز دانش‌آموزان به وسایل و ملزومات آموزش غیرحضوری از قبیل گوشی تلفن همراه و تبلت کمک‌های خیران و نیکوکاران در این زمینه می‌تواند گره‌گشا باشد.

انتهای پیام
captcha