تشدید محدودیت‌های کرونایی در نوار غزه
کد خبر: 3924937
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

تشدید محدودیت‌های کرونایی در نوار غزه

  وزارت داخلی و امنیت ملی فلسطین در غزه شب گذشته از تشدید تدابیر و محدودیت‌های کرونایی در شمال نوار غزه خبر داد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی «صفا»، وزارت داخلی و امنیت ملی فلسطین در غزه اعلام کرد که بر اثر افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا، تدابیر پیشگیرانه و بسته بودن مراکز عمومی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه تشدید شده است.
 
در بیانیه این وزارتخانه آمده است که در چارچوب به‌روز رسانی ارزیابی اپیدمی کرونا در غزه، از مردم اردوگاه جبالیا می‌خواهیم که رفت‌وآمدهای خود را محدود کرده و به طور کامل به توصیه‌های ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند تا بتوانیم این اپیدمی را کنترل کنیم.
 
محدودیت‌های کرونایی در منطقه «ترکمان» در شرق استان غزه نیز تشدید شده و از ساکنان این منطقه خواسته شده است که به دلیل تعداد زیاد ابتلا به بیماری کرونا در این منطقه، رفت‌وآمدها محدود شود.
 
وزارت داخلی نوار غزه همچنین اعلام کرد که ممنوعیت برگزاری تجمعات در سراسر این استان همچنان ادامه دارد و از شهروندان فلسطینی خواسته می‌شود که به تدابیر پیشگیرانه پایبند باشند تا این سیاست‌های پیشگیرانه تشدید نشود.
 
این وزارتخانه همچنین با اعلام ادامه بسته بودن ساحل دریا در سراسر استان غزه تأکید کرد که با متخلفان به شکل قانونی برخورد خواهد شد.
انتهای پیام
captcha