تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس در مقابله با جریان تحریف
کد خبر: 3925292
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
در خطبه‌های نماز جمعه گله‌دار صورت گرفت:

تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس در مقابله با جریان تحریف

حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد گنجی بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، پیروزی و ماندگاری نظام اسلامی در مقابل همه ابرقدرت‌های جهان بدون جدا شدن حتی یک وجب از خاک ایران، عقلانی و مدبرانه بودن اقدامات ما در سال‌های دفاع مقدس و هنگام پذیرش قطعنامه و ثابت کردن نظام اسلامی به جامعه جهانی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد گنجی، امام جمعه گله‌دار، چهارم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مسجد جامع المهدی(عج)، با اشاره به درس‌ استقامت و پایمردی از مکتب عاشورا و امام حسین(ع)، بیان کرد: این موضوع در نص قرآن کریم نیز ستایش شده و پاداش بزرگی برای استقامت در نظر گرفته شده است. ما شاهد همین استقامت و پایمردی در هشت سال دفاع مقدس نیز بودیم.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به تشریح علل و انگیزه‌های اقدام نظامی دشمنان برای حمله به ایران پرداخت و یادآور شد: با شروع جنگ و تهاجم کشور عراق با حمایت کشورهای غربی به میهن عزیزمان، دشمن با حمله در جبهه‌های زمینی، آبی و هوایی توانست چند شهر را تصرف کند اما به یاری خداوند متعال، ملت مسلمان ایران توانستند پس از هشت سال مقاومت بر دشمنان پیروز شوند.

امام جمعه گله‌دار در ادامه با اشاره به علل پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس از دیدگاه مقام معظم رهبری، گفت: رهبری امام خمینی(ره)، استفاده از نیروهای مردمی بسیج علاوه بر ارتش و سپاه، نبوغ معنوی و صداقت حضرت امام(ره) و قاطعیت بی‌نظیر ایشان باعث شد تا ما در این سال‌ها بر دشمنان فائق شویم.

حجت‌الاسلام‌ گنجی با تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس در مقابل جریان تحریف و فتنه‌افکنی، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، پیروزی و ماندگاری نظام اسلامی در مقابل همه ابرقدرت‌های جهان بدون جدا شدن حتی یک وجب از خاک ایران، عقلانی و مدبرانه بودن اقدامات ما در سال‌های دفاع مقدس و هنگام پذیرش قطعنامه و ثابت کردن نظام اسلامی به جامعه جهانی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.
 

عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha