زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی لرستان اعلام شد
کد خبر: 3925419
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی لرستان اعلام شد

طی جلسه اخیر هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان مقرر شد تا ششم آذرماه سال جاری مجمع عمومی این اتحادیه برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به تشکیل جلسه هیئت مدیره و بازرسی با حضور تمامی اعضا در دفتر اتحادیه اظهار کرد: بیشترین وقت این جلسه، به تعیین زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه اختصاص یافت و در نهایت مقرر شد تا ششم آذرماه سال جاری تشکیل شود.

وی ادامه داد: حمایت مالی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به حساب 56 مؤسسه استان لرستان، واریز شده است و 17 مؤسسه دیگر نیز در صورت رفع مشکلات مالی و شماره‌ حساب، این حمایت را دریافت خواهند کرد.

امیدیان با اشاره به حمایت‌های فصلی اتحادیه از سه مؤسسه اظهار کرد: طی این جلسه مقرر شد تا به سه مؤسسه طاهای یاسین افلاک خرم‌آباد، ولایت بصیر بروجرد و شمیم قرآن الشتر که با مشکلات پیش آمده از شیوع کرونا درگیرند، کمک یک میلیون تومانی از سوی اتحادیه اعطا شود. همچنین 10 مؤسسه عضو صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه برای اخذ تسهیلات پنج میلیون تومانی به بانک عامل معرفی شودند.

امیدیان درباره برنامه‌های شش‌ماه نخست مؤسسات قرآنی لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه کلاس‌های شش ماه اول مؤسسات قرآنی استان به مانند سایر تشکل‌های قرآنی در عرصه فضای مجازی برگزار شد، در مجموع 300 قر‌آن‌آموز در دوره‌های آموزشی حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha