برگزاری مسابقه «آشنایی با شهدا» در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3925433
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
از سوی کتابخانه شهید جهان‌آرا؛

برگزاری مسابقه «آشنایی با شهدا» در هفته دفاع مقدس

به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس کتابخانه شهید جهان‌آرا مسابقه «آشنایی با شهدا» را با هدف ترويج آشنایی با شهیدان دفاع مقدس برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس کتابخانه شهید جهان‌آرا مسابقه «آشنایی با شهدا» را برگزار می‌کند و شرکت‌کنندگان در این مسابقه با دریافت عكس‌های شهدا در یک فوتوکلیپ همراه با گوشه‌ای از زندگینامه در فضای مجازی پاسخ‌های خود را که شامل نام و مشخصات شهید است ارسال کرده و در صورت پاسخ صحیح هدایایی دریافت خواهند کرد.

همچنین انتشار فوتوکلیپ‌هایی از تصاویر پرچم ایران و عکس‌های شهدای جنگ تحمیلی همراه با پخش سرود جمهوری اسلامی و انتشار تصاویری از مراسم بدرقه رزمندگان حین اعزام به جبهه‌های جنگ و اقامه نماز رزمندگان زیر آماج گلوله‌ها در فضای مجازی که با هدف زنده نگه داشتن خاطره فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس منتشر می‌شود از دیگر برنامه‌های کتابخانه جهان‌آرا در بزرگداشت این حماسه تاریخی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه آشنایی با شهدا و همچنین دریافت تصاویر و فوتوکلیپ‌های مذکور می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای سرو به نشانی @farhangsara_sarv مراجعه کنند و جواب مسابقه را به شماره ۰۹۳۳۵۹۷۹۵۹۴ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های کتابخانه شهید جهان‌آرا با شماره 88602358 تماس بگیرند.

منصوره مرادی‌نیا
انتهای پیام
captcha