اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس منطقه پدافند هوایی شمال کشور
کد خبر: 3925480
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس منطقه پدافند هوایی شمال کشور

همزمان با هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی چون محفل قرآنی، خاطره‌گویی، دل‌نوشته از شهدا در فضای مجازی، ویژه کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال کشور و خانواده‌ها برگزار شد.

حسن ضابط، مدیر امور قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: محفل انس با قرآن با تلاوت احسا‌ن‌الله رحمانی، قاری برتر پدافند هوایی، با حضور امیرسرتیپ دوم علی‌اکبر عباسی‌تجدد، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی، رئیس عقیدتی ـ سیاس منطقه و جمعی از کارکنان برگزار شد.

وی ادامه داد: تجلیل از جانبازان بازنشسته و خانواده‌های معظم شهدا، بخشی از این مراسم بود. بیان خاطرات دفاع مقدس و شهدای پدافند هوایی از سوی امیر اشکریز از پیشکسوتان منطقه، پخش کلیپ‌هایی از جملات کلیدی فرمانده معظم کل قوا درباره دفاع مقدس، حضور فرماندهان پدافند هوایی و منطقه و خانواده‌های شهدا در برنامه «یه روز تازه» شبکه تهران از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام بود.

ضابط اظهار کرد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری محافل انس با قرآن به صورت حضوری و غیر حضوری در گروه‌های منطقه پدافند هوایی شمال کشور، اجرای پویش‌هایی با موضوع خاطره‌گویی، نقاشی و دل‌نوشته از شهدا در فضای مجازی اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha