دوره آموزش سواد رسانه‌ای ویژه معاونان پرورشی و فرهنگی برگزار می‌شود
کد خبر: 3925670
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مسیب‌زاده خبر داد؛

دوره آموزش سواد رسانه‌ای ویژه معاونان پرورشی و فرهنگی برگزار می‌شود

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، از برگزاری دوره آموزش سواد رسانه‌ای ویژه معاونان پرورشی و فرهنگی و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

دوره آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه معاونان پرورشی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی وفرهنگی، محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، گفت: دوره آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه معاونان پرورشی و فرهنگی، رؤسا و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز، کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش، مدیران مراکز دارالقرآن، اعضای قرارگاه و رابطین پایگاه‌های مجازی پیش‌بینی شده است که به زودی اجرا خواهد شد.

وی به زمان برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: این دوره از مهرماه لغایت آذرماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد که محتوای در نظر گرفته شده برای این دوره در سه سطح مقدماتی، میانی و تکمیلی تنظیم شده است.

مسیب‌زاده ادامه داد: محتوای مرحله مقدماتی در قالب حدود ۲۵ جلسه کلیپ تصویری شامل سرفصل‌ها و مباحث کاربردی از نیمه مهرماه و به مرور در کانال کارشناسان قرآن، عترت و نماز و همچنین مدیران مراکز دارالقرآن‌الکریم در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد.

مدیر‌کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش بیان کرد: مخاطبان محترم می‌توانند سؤالات تکمیلی خودشان را در ساعت مشخصی از شبانه‌روز به‌صورت آنلاین از اساتید دوره بپرسند و در نهایت تکلیف عملی هر جلسه را به آی‌دی اعلامی ارسال کنند.

وی افزود: برای افراد، بر حسب کیفیت تکالیف عملی و نمره آزمون پایانی گواهینامه پایانی صادر و مجوز حضور در مرحله تکمیلی و پیشرفته فراهم خواهد شد.

مسیب‌زاده در پایان تأکید کرد: نظر به ضرورت ارتقای سطح دانش فنی، حضور همکاران محترم در دوره ضروری و مورد تأکید است و این دوره آموزشی با همکاری اداره‌کل قرآن، عترت و نماز و اداره‌کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی طراحی و تدوین شده است.
انتهای پیام
captcha