معرفی برگزیدگان مسابقه «سلام بر ابراهیم» در اسلامشهر
کد خبر: 3925702
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

معرفی برگزیدگان مسابقه «سلام بر ابراهیم» در اسلامشهر

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» از سوی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) اسلامشهر همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» از سوی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) اسلامشهر و با همکاری مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) اسلامشهر و قرارگاه فرهنگی فاطمة‌الزهرا(س) جنوب غرب تهران به‌صورت مجازی برگزار شد.

در آزمون این مسابقه که در روز 31 شهریورماه به مدت 25 دقیقه برگزار شد، یک هزار و 622 شرکت‌کننده از سراسر کشور به 16 سؤال (14 سؤال تستی و دو سؤال تشریحی) پاسخ دادند.

مجتبی نصر طاهری از تهران، سیده فاطمه یزدانپرست از کهگیلویه و بویراحمد و فتح‌اله نجفی‌فرد از قم به ترتیب رتبه اول تا سوم مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» را کسب کردند و به نفرات اول تا سوم جایزه، پنج، سه و دو میلیون ریالی اعطا شد.

همچنین زهرا بذرافکن از قم، محمد پولایی از مازندران، زینب نجفی از قم، مهناز نصر طاهری از آذربایجان غربی، عقیل اصلانی از خوزستان، رامین پژوهش از گلستان، فائزه عبدی از تهران، فائزه جلالی از قم، زهرا علیان از اصفهان، سعید نظری از تهران، ابوالفضل رئیسی از چهارمحال‌وبختیاری، راضیه جعفری مهماندوستی از تهران از برگزیدگان این مسابقه هستند که به هر یک از برگزیدگان جایزه 500 هزار ریالی اعطا ‌شد.

کامران پورعباس
انتهای پیام
captcha