فراخوان ارسال آثار سیدعباس موسویان
کد خبر: 3925710
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

فراخوان ارسال آثار سیدعباس موسویان

انجمن مالی اسلامی ایران جهت انتشار آثار مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان، فراخوان داد.

فراخوان ارسال آثار سیدعباس موسویان

امیر یوسفی‌مقدم، دبیر انجمن مالی اسلامی ایران، در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: جهت بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین موسویان و ادای دِین نسبت به ایشان، انجمن مالی اسلامی ایران اقدام به ایجاد صفحه اختصاصی ایشان کرده است.

وی افزود: این صفحه به مواردی از قبیل زندگی‌نامه، مسئولیت‌ها، افتخارات، مقالات، کتب، سخنرانی‌های علمی و ارائه مقالات، کلاس‌ها، عکس‌ها و سایر موارد مرتبط با ایشان اختصاص دارد، لذا از تمامی اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان به آن استاد فقید دعوت می‌شود تا جهت تکمیل این صفحه، فایل‌های صوتی، فیلم‌‌های سخنرانی و ارائه مقاله استاد موسویان، عکس‌ها، خاطرات و سایر موارد مستندی را که از وی در اختیار دارند، به انجمن مالی اسلامی ایران ارسال کنند.

یوسفی‌مقدم یادآور شد: راه‌های ارتباطی با ما شامل ایمیل انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی info@iaif.ir و همچنین از طریق نرم افزارهای واتس‌اپ، تلگرام و بله به شماره 09194890482 است.

دبیر انجمن مالی اسلامی ایران اظهار کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را از طریق پست به نشانی تهران، بزرگراه چمران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق(ع)، ساختمان مرکزی، معاونت پژوهشی، انجمن مالی اسلامی ایران، ارسال کنند.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عباس موسویان، عضو شورای فقهی بانک مرکزی و عضو کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار، صبح روز، یکشنبه ۱۹ مردادماه، در بیمارستان کامکار قم در گذشت.

جهت مشاهه صفحه اختصاصی مرحوم استاد موسویان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha