نگاهی به فعالیت کانال حفظ جزء سی‌ام دارالقرآن وزارت دفاع در سروش
کد خبر: 3925763
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

نگاهی به فعالیت کانال حفظ جزء سی‌ام دارالقرآن وزارت دفاع در سروش

کانال حفظ جزء سی‌ام دارالقرآن وزارت دفاع حدود 70 روز فعالیت توانست 530 عضو علاقه‌مند به حفظ قرآن را جذب کند.

حسن فراهانی، مدیر دارالقرآن وزارت دفاع، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره فعالیت کانال حفظ جزء سی‌ام قرآن این دارالقرآن در پیام‌رسان سروش، گفت: این کانال همزمان با ایام تابستان، دوم تیرماه مصادف با شب میلاد حضرت معصومه(س) فعالیتش را آغاز کرد و در هشتم شهریورماه مصادف با روز تاسوعای حسینی فعالیتش پایان یافت.

وی با اشاره به فعالیت 70 روزه این کانال، اظهار کرد: در این کانال 530 عضو داشت که از این تعداد 200 نفر در آزمون پایانی حفظ یک جزء و نیم شرکت کردند.

فراهانی درباره فعالیت‌های این کانال اظهار کرد: ارائه برنامه حفظ روزانه حدود شش خط و دو صفحه و نیم در طول هفته در قالب کلیپ و صوت‌های تقطیع شده، برنامه تحویل 10 درس و ثبیت و مرور و ارائه مشاوره از جمله برنامه‌های این کانال بود.

مدیر دارالقرآن وزارت دفاع ادامه داد: در طول دوره نیز دو مسابقه به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد که به نفرات برتر نیز جوایز اهدا شد. همچنین افرادی که در آزمون پایانی حد نصاب لازم را کسب کرده باشند به ادارات دارالقرآن در سطح وزارت دفاع به منظور صدور مدرک، معرفی می‌شوند.

فراهانی تصریح کرد: علاقه‌مندان مستعد به ادامه برنامه حفظ، می‌توانند به دارالقرآن ادارت وزارت دفاع مراجع کنند، تا از دوره‌های غیرحضوری در ایام کرونایی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha