توزیع بسته‌های حمایت از مربیان به همت مؤسسه الرحمن شهرکرد
کد خبر: 3925964
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

توزیع بسته‌های حمایت از مربیان به همت مؤسسه الرحمن شهرکرد

در ایام کرونا و شروع آموزش‌های قرآن در فضای مجازی، مؤسسه الرحمن در شهرکرد، اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی در میان مربیان این مرکز کرده است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت الرحمن شهرکرد پس از شروع بیماری کرونا، از تاریخ 15 فروردین‌ماه سال جاری، آموزش‌های خود را در فضای مجازی شروع کرد.

دوره‌های آموزش حضوری قرآن کریم در این مرکز به مدت دو ماه تعطیل بود، اما به مرور با تعداد 10 نفر و ظرفیت محدود، آموزش حضوری قرآن در مکان مؤسسه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

حیدرقلی صدقی، مدیر مؤسسه الرحمن شهرکرد گفت: دوره‌های حضوری آموزش قرآن در این مرکز شامل روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تجوید، قرائت سطح یک و دو، تدبر در قرآن‌کریم ویژه همه مقاطع سنی است. همچنین آموزش حفظ قرآن‌کریم به‌عنوان یکی از دروس غیرحضوری، مورد استقبال قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

مؤسسه فرهنگی قرآنی الرحمن شهرکرد در ایام کرونا، به منظور سهولت آموزش‌های قرآن از سوی مربیان به قرآن‌آموزان، اقدام به اجرای طرح‌های حمایتی کرده است. یکی از این طرح‌ها، توزیع بسته‌های حمایتی به مبلغ 130 هزار تومان شامل سیم‌کارت و خرید بسته‌های اینترنت، ویژه مربیان این مرکز بود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اجرای این طرح، حمایت مالی و معنوی اعمال کرد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت الرحمن در شهرکرد از سال 1380، فعالیت آموزشی خود را از منازل به صورت چرخشی آغاز کرد و در سال 1385 موفق به کسب مجوز از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی شد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت الرحمن در استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه 51، پلاک 8 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha