بیانیه وزارت اوقاف عمان درباره بازگشایی مساجد
کد خبر: 3926062
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷

بیانیه وزارت اوقاف عمان درباره بازگشایی مساجد

وزارت اوقاف و امور دینی عمان اعلام کرد از اواسط ماه نوامبر در مورد بازگشایی مساجد در این کشور با توجه به وضعیت شیوع کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از تایمز آو عمان، در بیانیه صادر شده از سوی وزارت اوقاف و امور دینی عمان آمده است: این وزارتخانه در اواسط ماه نوامبر  (یک ماه و نیم آینده) مطابق با رهنمودها و اقدامات پیشگیرانه در مورد افتتاح مساجد و عبادتگاه‌ها، تصمیم مناسب را اتخاذ می‌کند.
 
این وزارتخانه افزوده است: تصمیم به بازگشایی مساجد، براساس شاخص‌های محلی تأیید شده از سوی کمیته عالی، مشروط به پایین بودن تعداد موارد ابتلا به کرونا اتخاذ خواهد شد.
 
این وزارتخانه اشتیاق خود را برای بازگشایی مساجد و عبادتگا‌ه‌ها که پس از شیوع ویروس کرونا با تصمیم کمیته عالی بسته شده بودند، اعلام کرد. کمیته عالی عمان از افزایش موارد ابتلا به کرونا و موارد مرگ و میر در این کشور و در سطح جهان ابراز نگرانی شدید کرده است.
 
این بیانیه افزوده است: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تأثیرات آن بر سلامت عمومی و افزایش موارد ابتلا و مرگ‌های ناشی از آن، طبق قوانین اسلامی، لازم است اقدامات احتیاطی برای حفظ جان و زندگی مردم انجام شود.
انتهای پیام
captcha