برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
کد خبر: 3926158
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

رقابت‌های بخش آوایی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از صبح امروز در بخش بانوان بانوان آغاز شده و مجموعاً 146 نفر حضور دارند.

برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش ایکنا، بخش آوایی بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران از صبح امروز، هشتم مهرماه در گروه بانوان و در تالار سینای این دانشگاه آغاز شده است.

مسابقات بخش بانوان امروز پایان می‌یابد و رقابت‌های بخش آقایان نیز شنبه، 12 مهرماه برگزار خواهد شد. در بخش آوایی این مسابقات، مجموعاً 146 نفر به رقابت می‌پردازند. همچنین در بخش بانوان، سمانه کوچکی، افسانه الماسی و نجمه شبانی‌قهرودی در تیم داوری حضور دارند.

پریسا مینایی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران درباره شیوه برگزاری این مسابقات گفت: با توجه به گسترش شیوع کروناویروس در کشور، تنها رشته حفظ قرآن به صورت حضوری برپا شد و سایر رشته‌های بخش آوایی به صورت مجازی و پخش فایل تصویری تلاوت‌‌ها برای داوران، برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش معارفی نیز با بیشترین تعداد شرکت‌کننده به صورت آنلاین، 22 مهرماه، همزمان با سراسر کشور برپا خواهد شد.

تعداد کل شرکت‌کنندگان دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی در سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان ۶۲۵ نفر است که در بین ۶۶ مرکز دانشگاهی، رتبه هفدهم را از حیث تعداد شرکت‌کنندگان دارد.

یادآور می‌شود، بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت امسال با عنوان هُدهُد و یادواره شهید سردار قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

این جشنواره شامل هشت بخش و ۵۵ رشته است که شامل بخش آوایی در ۱۴ رشته، بخش معارف قرآنی در ۱۰ رشته، بخش پژوهشی در چهار رشته، بخش فناوری در سه رشته، بخش ادبی در پنج رشته، بخش هنری و صنایع دستی در ۱۲ رشته، بخش تیمی در دو رشته و بخش ویژه در پنج رشته می‌شود.

انتهای پیام
captcha