امام جمعه جدید هریس معرفی شد
کد خبر: 3926329
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

امام جمعه جدید هریس معرفی شد

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، امام جمعه جدید شهرستان هریس معرفی شد.

امام جمعه جدید شهرستان هریس معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عصر روز سه‌شنبه، 8 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، امام جمعه جدید شهرستان هریس معرفی شد.

حجت‌الاسلام والمسلیمن سید‌محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در این مراسم با تأکید بر حفظ ذی‌طلبگی و مردم‌داری از سوی ائمه جمعه گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ابتکار بنیانگدار کبیر انقلاب قرارگاه‌های فرهنگی نماز جمعه در شهرها راه‌اندازی شد که در ترویج فرهنگ اسلامی نقش‌آفرین بوده و هستند.

وی بیان کرد: برپایی نماز جمعه و فعال نگه داشتن این قرارگاه‌های فرهنگی از نفوذ دشمن جلوگیری می‌کند. هر چند گرفتاری‌های اقتصادی مردم این روزها بسیار است و مشکلات معیشتی ناشی از تحریم‌ها و بدتدبیری مسئولان اقتصادی ملت ما را در سختی قرار داده است اما نباید از نفوذ فرهنگی دشمنان غافل شویم.

امام جمعه تبریز گفت: مشکلات اقتصادی با برنامه‌ریزی صحیح و مستمر قابل حل است اما لحظه غفلت از نفوذ فرهنگی دشمنان صدمات جبران‌ناپذیری به‌دنبال دارد.

وی با یادآوری روزهای مقدس دفاع ۸ ساله، افزود: در زمان جنگ تحمیلی ائمه جمعه شهرهای مختلف به‌ویژه شهرهای مرزی زیر بمباران دشمن نماز جمعه را تعطیل نکردند و در واقع عاملی بازدارنده در برابر دشمنان بودند.

در پایان این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام احمدی تقدیر و حجت‌الاسلام نصرالله‌پور به‌عنوان امام‌جمعه جدید شهرستان هریس معرفی شد.

انتهای پیام
captcha